Vedení účetnictví a účetní poradenství
Díky týmu vyškolených specialistů jsme schopni zajistit uživatelům programů SLIM kompletní podporu v oblasti vedení účetní, mzdové agendy a účetního poradenství.
Do agendy našich účetních patří:
- zpracování předaných účetních dokladů,
- vedení účetních knih a dalších evidencí, stanovených právními předpisy,
- řádné zúčtování předložených dokladů ze strany klienta,
- zpracování měsíčích podkladů pro stanovení daně z přidané hodnoty,
- zpracování daňových přiznání k dani silniční a k dani z přidané hodnoty,
- ve spolupráci s daňovým poradcem zpracování podkladů, potřebných pro podání daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob,
- vedení mzdové a personální agendy zaměstnanců klienta,
- vypracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců k platbám na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění,
- výpočet měsíčních mezd zaměstnanců a povinné odvody za ně,
- účast při kontrolách orgánů veřejné správy,
- vyhotovení nezbytných výkazů (roční účetní závěrky, přílohy aj.),
- zajištění poradenské činnosti daňových poradců a auditorů.