Automatizace evidence přijatých dokladů

Chcete automatizovat firemní proces evidence přijatých dokladů?
Obtěžuje vás neustále přepisování dokladů do účetní evidence?

... máme pro Vás řešení !


Společnost SLIM implementovala do firemního informačního systému SlimOffice model umělé inteligence Redque od společnosti MEMOS Software, který umí zpracovat velké množství různých typů dokumentů a v krátkém čase z nich přepsat všechna důležitá data.

Rozlučte se s náročným manuálním zpracováním faktur a účtenek. Rozšiřte svůj tým o novou účetní kolegyni Alice, která během chvilky odvede práci za vás, s úsporou i tisíci korun měsíčně. U těch je možné následně ověřit správnost a provést jednoduchý export do SlimOffice.

Alice … vaše nová účetní kolegyně, seznamte se

Zdravím vás,
ráda bych se vám představila, jsem vaše digitální účetní Alice a pomůžu vám se zpracováním vašich účetních dokladů. S pomocí českého systému Redque jsem schopná velmi rychle s 98% přesností získat všechny potřebné a důležité informace z vašich účtenek a faktur. Již několik let efektivně pomáhám malým i velkým podnikům šetřit jejich čas i peníze.

 Vyzkoušejte mě ve své kanceláři i vy a nechte nezáživnou práci na mně.

Než si stihnete uvařit kávu nebo čaj, systém za vás vytěží klidně i desítky faktur. Zbavte se jednou pro vždy nezáživného ručního přepisování dokumentů a soustřeďte se na důležitější aktivity. Našim cílem je šetřit váš čas i peníze a pomoci eliminovat chyby vzniklé lidským faktorem.

Pro jedny je Alice láskou na první pohled, druzí o ni chvilku přemýšlí. Všichni se ale shodují, že v rámci účetnictví dokáže opravdu zjednodušit práci. Přesvědčit se o tom můžete sami v rámci prezentace nebo i zkušební verze. Zalíbila se vám tato myšlenka na automatizaci? Tak nás neváhejte kontaktovat.

Dovolená u DPP a DPČ od 1.1.2024 - aktualizace programu SlimOffice 6.1 (13990)

Aktualizace programu SlimOffice 6.1 (13990) od 1.1.2024 obsahuje řešení dovolené pro DPP i DPČ.

Nově je na záložce Dovolená u zaměstnanců s druhy pracovních poměrů DPP a DPČ automaticky vypočítána výměra dovolené. Výměra se vypočítá vynásobením položky Výměra dovolené v týdnech (položka na Kartě zaměstnance - Dovolená)

a položky Délka týdenní pracovní doby pro DPP a DPČ (hodnota z Parametrů výpočtu).

Nárok na dovolenou je pak vypočítáván odlišným způsobem, než se dosud provádělo u pracovních poměrů (u kterých se zohledňují budoucí měsíce v kalendářním roce s ohledem na konec pracovního poměru, či konec kalendářního roku).

U DPP a DPČ se způsob výpočtu provádí buď za skutečně dosud opracované hodiny z výpočtů mezd (takže nárok na dovolenou vzniká postupně) nebo ručním zadáním sjednaného počtu hodin za rok.

Aktualizace programu automaticky nastaví položku Odpracované hodiny = skutečné z výpočtů. Program pak výpočet nároku dovolené bude počítat dle toho, kolik hodin zaměstnanec odpracuje. Nárok dovolené se pak bude měsíc od měsíce lišit (resp. zvyšovat).

Druhou možností je nastavení položky Odpracované hodiny = vyplnit. Při tomto nastavení je potřeba zadat sjednaný nebo předpokládaný počet hodin/rok. Program pak vypočítá Nárok na dovolenou dle této fikce. Celkový počet hodin/rok je však možné kdykoli změnit. Po každé změně dojde k přepočtu Nároku na dovolenou.

 

Pokud si s řešením dovolené u DPP a DPČ nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám poradíme či pomůžeme s nastavením.

Aktualizace programu SlimOffice 6.1 (13990) obsahuje řadu dalších změn a novinek. Kompletní seznam naleznete v článku: Novinky v programu SlimOffice 6.1 (build 13925 - 13990).

Oznámení ukončení podpory MSU s OS Windows Mobile

S účinností od 30.10.2023 ukončí společnost SLIM podporu MSU pro zařízení s OS Windows Mobile. Tento krok nám umožní soustředit se na vývoj nových technologií a zlepšit tak naši nabídku pro všechny zákazníky.

Máme pro vás dobrou zprávu – náš tým vytvořil novou platformu pro mobilní správu skladů s názvem SlimSklad, která funguje na operačním systému Android. Tento systém nabízí mnoho nových funkcí a vylepšení, které zvyšují efektivitu a produktivitu.

Pokud v současné době používáte aplikaci Mobilní skladník s Windows Mobile, neváhejte přejít na nový systém SlimSklad co nejdříve. Tento nový systém funguje na zařízeních s operačním systémem Android a používá pro komunikaci se SlimOffice zabezpečené SlimAPI, komunikace je díky tomu rychlá a bezpečná.

V případě jakýchkoli dotazů, nejen s přechodem na SlimSklad, nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme vám za vaši dlouhodobou důvěru v naše produkty a služby.

 

Integrace s platebními terminály

Úhrady dokladů platební kartou – integrace s platebními terminály  

    

Dokončili jsme certifikační procesy se společnostmi Global Payments a SONET.
SlimOffice je od verze 6.1 možno propojit s platebním terminálem od těchto společností a automaticky provádět platby (úhrady) dokladů platební kartou přímo z programu.  

Přímo podporované banky jsou Česká spořitelna, Komerční banka, Unicredit bank a dále je možno terminál provozovat přímo společnostmi Global Payments a SONET, které vám připraví nabídku na míru.

Ze zkušeností s implementací u zákazníků uvádíme některé z výhod tohoto řešení

  • Minimalizace chyb: Ruční zadávání platebních informací a aktualizace skladových zásob je náchylné k chybám. Automatizované propojení zajistí, že každá transakce je správně zaznamenána, což minimalizuje chyby způsobené lidským faktorem.
  • Rychlejší odbavení zákazníků: Propojení umožňuje rychlejší zpracování plateb a vystavení dokladů, toto zkracuje dobu čekání zákazníků a zlepšuje jejich celkový zážitek.
  • Jednotná data: Propojením systémů získáte jednotný a přehledný zdroj dat pro účetnictví a reporting a usnadníte si tak kontrolu finančních toků a daňových povinností.
  • Snížení administrativní zátěže: Automatizace propojení mezi platebním terminálem, účetním a prodejním programem uvolňuje zaměstnance od rutinních úkolů a umožňuje jim věnovat se důležitějším aktivitám.