Oznámení ukončení podpory MSU s OS Windows Mobile

S účinností od 30.10.2023 ukončí společnost SLIM podporu MSU pro zařízení s OS Windows Mobile. Tento krok nám umožní soustředit se na vývoj nových technologií a zlepšit tak naši nabídku pro všechny zákazníky.

Máme pro vás dobrou zprávu – náš tým vytvořil novou platformu pro mobilní správu skladů s názvem SlimSklad, která funguje na operačním systému Android. Tento systém nabízí mnoho nových funkcí a vylepšení, které zvyšují efektivitu a produktivitu.

Pokud v současné době používáte aplikaci Mobilní skladník s Windows Mobile, neváhejte přejít na nový systém SlimSklad co nejdříve. Tento nový systém funguje na zařízeních s operačním systémem Android a používá pro komunikaci se SlimOffice zabezpečené SlimAPI, komunikace je díky tomu rychlá a bezpečná.

V případě jakýchkoli dotazů, nejen s přechodem na SlimSklad, nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme vám za vaši dlouhodobou důvěru v naše produkty a služby.

 

Co se změnilo od 6.1.2023 pro e-shopy?

 

Zaregistrovali jste novinky pro e-shopy?

Co se měnilo od 6. 1. 2023?

 

Internetové obchody od ledna zasáhly nejrozsáhlejší změny v regulaci prodeje zboží spotřebitelům od roku 2014. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci s advokátní kanceláří MKA Nosko připravila v roce 2022 přehled těch nejdůležitějších novinek, které na e-shopy dopadnou a kterým se musí přizpůsobit. A to již od 6. ledna 2023!

Novelizace občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele zapracovala nové

směrnice EU, jež přinášejí důležité změny do oblasti prodeje zboží. Má za cíl také odstranit

řadu chyb z předchozích českých implementací směrnic EU, a to včetně řádného zapracování ustanovení směrnice o právech spotřebitelů.

Každý kdo provozuje, nebo se stará o e-shop by tak měl věnovat pozornost problematice: 

  • Prezentování slev
  • Uživatelské recenze
  • Odpovědnost za vady zboží a nároky spotřebitele z nich vyplývající, a to včetně digitálních
  • prvků
  • Označení objednávkového „tlačítka“
  • Poskytování služeb či digitálního obsahu na internetu
  • Maximální lhůta pro dodání zboží
  • Přednastavené souhlasy spotřebitele s dalšími placenými plněními
  • Dynamická cenotvorba
  • Povinnost vydat potvrzení o uzavřené smlouvě
  • Regulace zprostředkovatelských platforem
  • Možnost požadovat skladné v případě nepřevzetí věci po vyřízení reklamace
  • Stav vraceného zboží po odstoupení od smlouvy spotřebitelem do 14 dnů
  • Povinnost informovat spotřebitele, že nemá právo odstoupit od smlouvy


Vzorové obchodní podmínky - AKTUÁLNÍ VERZE KE STAŽENÍ (včetně změn účinných od 6. 1. 2023) vám může usnadnit práci.
Vzorové obchodní podmínky APEK | Asociace pro elektronickou komerci – APEK

 

Společnost SLIM, s.r.o. je členem APEK, spojte s naším obchodním oddělením a my vám rádi informace poskytneme.

Nebo odpovědi i na další otázky naleznete na webových stránkách www.apek.cz .

 

 

Integrace s platebními terminály

Úhrady dokladů platební kartou – integrace s platebními terminály  

    

Dokončili jsme certifikační procesy se společnostmi Global Payments a SONET.
SlimOffice je od verze 6.1 možno propojit s platebním terminálem od těchto společností a automaticky provádět platby (úhrady) dokladů platební kartou přímo z programu.  

Přímo podporované banky jsou Česká spořitelna, Komerční banka, Unicredit bank a dále je možno terminál provozovat přímo společnostmi Global Payments a SONET, které vám připraví nabídku na míru.

Ze zkušeností s implementací u zákazníků uvádíme některé z výhod tohoto řešení

  • Minimalizace chyb: Ruční zadávání platebních informací a aktualizace skladových zásob je náchylné k chybám. Automatizované propojení zajistí, že každá transakce je správně zaznamenána, což minimalizuje chyby způsobené lidským faktorem.
  • Rychlejší odbavení zákazníků: Propojení umožňuje rychlejší zpracování plateb a vystavení dokladů, toto zkracuje dobu čekání zákazníků a zlepšuje jejich celkový zážitek.
  • Jednotná data: Propojením systémů získáte jednotný a přehledný zdroj dat pro účetnictví a reporting a usnadníte si tak kontrolu finančních toků a daňových povinností.
  • Snížení administrativní zátěže: Automatizace propojení mezi platebním terminálem, účetním a prodejním programem uvolňuje zaměstnance od rutinních úkolů a umožňuje jim věnovat se důležitějším aktivitám.

Přepravní služby

Přepravní služby, tisk přepravních štítků umožňuje SlimOffice již řadu let, nicméně v roce 2022 jsme propojili přepravní služby pomocí API, což výrazně zrychlilo a zjednodušilo tisk štítků. A navíc umožnilo používat ParcelBox a ParcelShop. V roce 2023 bude do přepravních služeb přidána možnost tisku štítků Zásilkovny.