SlimShop 2.0

SlimShop 2.0
nová verze internetového obchodu přináší plně responzivní design s podporou cizích měn a multijazyčností.

 V dnešní době je prezentace výrobků a zboží na internetu v podstatě nezbytností. SlimShop je plně propojen s informačním systémem SlimOffice a respektuje obchodní zvyklosti společností, jako je dělení zákazníků do skupin, cenotvorba, zakázky, skladová evidence, odesílání informačních e-mailů. Vytvořili jsme pro Vás aplikaci, která ve spojení se SlimOffice nabízí řešení pro efektivní způsob prodeje nebo prezentace na internetu v různých jazykových mutacích a to jak B2B tak i B2C.

ww.mefo.cz/, https://www.cyklonaradi.cz/, b2b.beam.cz


Pro více informací o aplikaci, jejích možnostech a využití kontaktujte obchodní oddělení SLIM, s.r.o.

Nařízení GDPR a ochrana dat ve SlimOffice

Informační systém SlimOffice je připraven Vám pomoci s ochranou osobních údajů a plnit požadavky nařízení GDPR.
S pomocí modulu GDPR budete mít přehled o zpracování osobních údajů, o tom jaká data a za jakým účelem shromažďujete.

Informační systém SlimOffice je připraven Vám pomoci s ochranou osobních údajů a plnit požadavky nařízení GDPR. SlimOffice disponuje řadou parametrů a oprávnění, pomocí kterých se zabezpečí, kdo k jakým údajům má přístup a kdo s jakými údaji může nakládat. A v logovacích tabulkách je zapsáno jaký uživatel s jakými daty nakládal.

Nicméně samotný software firmu na GDPR nepřipraví. Každá firma musí analyzovat své procesy a dle potřeby upravit práci s osobními údaji.

Co je vlastně GDPR? Stručná rekapitulace:

Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) představuje právní rámec ochrany osobních údajů platný na celém území EU, který hájí práva jejích občanů proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji. GDPR přebírá všechny dosavadní zásady ochrany a zpracování údajů, na nichž unijní systém ochrany osobních údajů stojí a potvrzuje, že ochrana cestuje přes hranice současně s osobními údaji.

Veškeré informace k GDPR najdete na stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů:

https://www.uoou.cz/zakladni-prirucka-k-gdpr/ds-4744/p1=4744
 

Modul GDPR

S pomocí tohoto modulu budete mít přehled o zpracování osobních údajů, o tom jaká data a za jakým účelem shromažďujete. Ke každému zpracování můžete vytvořit příslušný souhlas se všemi parametry, které nařízení EU vyžaduje. Znění souhlasu může být následně použito v tiskové sestavě nebo publikováno na internetu k elektronickému zpracování.

Nesmíme opomenout, že osobní údaje zpracováváme i v případech, kde bychom to možná nečekali.

Příkladem mohou být následující situace:

Poskytujete služby nebo prodáváte služby klientům na základě faktury?

Pak i faktura obsahuje osobní údaje. Jedná se o smluvní vztah a zákonnou povinnost účetní doklady po jistou dobu uchovávat, proto ke zpracování těchto údajů nepotřebujete souhlas klienta, ale máte povinnost tato data chránit před únikem a zodpovídáte za jejich zabezpečení!

Řídíte malou firmu, která zaměstnává  jen dva zaměstnance a obchoduje jen na úrovni B2B, tedy nikoliv s fyzickými osobami?

I v tomto případě osobní data zpracováváte – minimálně personální a účetní údaje o vlastních zaměstnancích. Opět se jedná o smluvní vztah, na jehož základě není třeba souhlas se zpracováním osobních údajů, ale tato osobní data musíte pod hrozbou sankcí chránit proti úniku.

Příklady použití modulu GDPR ve SlimOffice:

1. Definice druhu a účelu zpracování

Poté co si uděláte pořádek v osobních údajích, které zpracováváte, a získáte tím přehled o tom, které údaje, za jakým účelem a jak zpracováváte, založíte záznamy do SlimOffice. Pro každý účel zpracování založíte jednoduše nový záznam Definice souhlasů (zpracovávaných údajů) v oblasti Katalogy > GDPR > Definice souhlasů. Tímto budete mít aktuální přehled o zpracovávaných datech osobních údajů, který kdykoliv můžete zobrazit nebo vytisknout pro případnou kontrolu nebo jej použít při školení zaměstnanců o nakládání s osobními údaji. Pokud pro zpracování údajů bude vyžadován souhlas, vložíte plné znění souhlasu přímo k definici.
Tento souhlas poté může být použit jako tisková sestava určená k získání podpisu nebo může být obsah použit v elektronické podobě pro publikování na internetu, např. na SlimShopu.

2. Evidence konkrétních souhlasů se zpracováním

Pro každý konkrétní souhlas vytvoříme záznam v Evidenci souhlasů v oblasti Katalogy > GDPR > Evidence souhlasů. Souhlasy jsou napojeny na agendy SlimOffice, tzn. vytváříme souhlas pro konkrétní firmu, kontakt ve firmě, pracovníka nebo zaměstnance. Evidujeme datum udělení souhlasu a datum konce platnosti souhlasu. Případné odvolání souhlasu vyřešíme změnou data konce platnosti a ev. poznámkou s důvodem nebo způsobem odvolání souhlasu.

Modul GDPR umožňuje také hromadné vkládání souhlasů pro souhlasy získané externě mimo SlimOffice.

CreditCheck ve SlimOffice

Máte problémy s neplatiči?
Chcete jednoduše prověřit obchodní partnery přímo ve SlimOffice?
... máme pro Vás řešení !
Zjistěte kredibilitu klientů automaticky a hned, eliminujte finanční rizika, šetřete čas.
číst dál >>

Elektronická evidence tržeb - přehled fází

Vybíráme pro vás to podstatné z webu www.etrzby.cz 

Podnikatelé se budou do EET postupně zapojovat takto:
v 1. fázi - od 1. prosince 2016 - ubytovací a stravovací služby,
ve 2. fázi - od 1. března 2017 - maloobchod a velkoobchod,
ve 3. fázi - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi, například svobodná povolání, doprava, zemědělství,
ve 4. fázi - od 1. června 2018 - vybraná řemesla a výrobní činnosti.

Od září 2016 mohou podnikatelé žádat o autentizační údaje!

Před zahájením evidence tržeb musí všichni podnikatelé, kterých se evidence týká, požádat o tzv. autentizační údaje. „Jedná se o první a důležitý krok k evidenci tržeb. Je důležité, aby podnikatelé své žádosti nenechávali na poslední chvíli,“ zdůraznil ministr financí Andrej Babiš.

O autentizační údaje mohou podnikatelé žádat od 1. září 2016. „Zažádat si o ně podnikatelé, nebo jejich zplnomocnění zástupci, mohou buď elektronicky na Daňovém portálu, kdy jim budou zaslány do datové schránky, nebo osobně na libovolném územním pracovišti finančních úřadů, kde je podnikatel obdrží na místě v zapečetěné obálce,“ vysvětlila náměstkyně ministra financí pro daně a cla Alena Schillerová.

číst dál >>